Reklamationer

Hos TAXA 4×35 ved vi, at god service gør en forskel. Derfor stræber vi altid efter at give vores kunder en god oplevelse før-, under- og efter køreturen. Vi har heldigvis meget sjældent klager fra vores kunder, men har du haft en dårlig oplevelse med TAXA 4×35, så giv os straks besked via denne side.

Sjakalen35
Sjakalen35
Lækkert
Read More
Fed detalje, at man hele tiden kan følge vognen på kort, indtil den er fremme hos kunden.
Kellthy
Kellthy
Yderst høflig...
Read More
Det var en sand fornøjelse at køre med denne chauffør. Meget imødekommende og meget høflig som virkelig satte god service i højsædet
maibrittkh
maibrittkh
Fin oplevelse
Read More
Dejlig kort ventetid på appbestilling. Smilende, hjælpsom og venlig chauffør.
Claus
Claus
@username
Read More
Har brugt den mere end 100 gange. Virker altid upåklageligt og taxa ankommer altid til tiden.
Previous
Next
0 +
Daglige ture
100 %
Reklamationer

Udfyld formularen så fyldestgørende som muligt og vedhæft evt. kvitteringer, billeder eller andet, der har betydning for din klage. TAXA 4×35 modtager kun skriftlige reklamationer af hensyn til dokumentation og hurtigere ekspeditionstid.

Vi gemmer informationer omhandlende din henvendelse i op til 5 år. Ønsker du informationerne fjernet tidligere jf. “Right to be forgotten” skal du henvende dig til os med dit sagsnummer, som du fik oplyst ved håndteringen af din sag.

Du kan se mere om vores behandling af persondata her.

Vi bestræber os på at færdigbehandle sagen indenfor 14 dage.