Nu kan du holde festen kørende i en PartyTAXA

Københavns største taxiselskab, TAXA 4×35, er klar med et nyt produkt: ”PartyTAXA”. I de nye diskohyrevogne kan passagererne fyre op under festen med deres medbragte drikkevarer, egne musikønsker og det indbyggede diskolys, som skaber illusionen af at stå på klubbens dansegulv.

”Med PartyTAXA får man et rullende diskotek, hvor kunderne selv bestemmer musikken, de kan medbringe drikkevarer, og så er der diskolys. PartyTAXA er til alle dem, der gerne vil i stemning på vej til festen, eller som gerne vil holde festen kørende, når de skal videre i byen,” forklarer Peter Bjerregaard, adm. direktør hos TAXA 4×35.

PartyTAXA blev lanceret i juni og starter op med 13 partyvogne på gaden. Vognene har plads til op til otte passagerer og skal bestilles senest en time inden afgang via mail eller telefon til TAXA 4×35’s kundecenter.

”Vi håber, at vi med PartyTAXA kan give vores kunder nogle festlige aftenener. Vi arbejder løbende på at udvikle nye produkter til vores kunder og vil gerne huskes for en service i førersædet og den gode oplevelse, og det tror vi, at PartyTAXA kan bidrage til,” afslutter Peter Bjerregaard.

TAXA 4×35’s PartyTAXA’er kan bestilles døgnet rundt alle ugens dage, men der er flest vogne på gaden i aften- og nattetimerne. Den nye type TAXA kan bestilles til København og omegn, og taxaturen tillægges et gebyr på 100 kr. per tur.

Tidligere på året lancerede TAXA 4×35 produktet ”SightseeingTAXA”, som er en ”rullende” kanalrundfart, hvor kunderne kan vælge forskellige ruter og vil blive transporteret rundt til en række københavnske seværdigheder af en certificeret sightseeingchauffør.