FAQ TAXA.nu

Her kan du finde svar på de typiske spørgsmål omkring TAXA.nu

TAXA.nu er et online bestillingssystem. Her kan du få et samlet overblik over alle ture bestilt i virksomheden.

Med TAXA.nu har du som virksomhed bl.a. mulighed for at følge løbende status på samtlige af dine bestillinger, afbestille din taxa direkte på nettet og få det fulde overblik over virksomhedens brug af taxa på tværs af afdelinger og ansatte. Og så springer du telefonkøen over. Søg om adgang til TAXA.nu her.

Ja. Der er mulighed for at sætte forskellige profiler og brugere op på en enkelt konto, således at TAXA.nu kan anvendes på tværs af afdelinger og geografiske placeringer.

Det samme er gældende for specielle produkter og features som PartyTAXA, Fast Pris, Loyalitetsrabat og rabatkoder, som også kun kan benyttes, hvis du har oprettet en brugerprofil.

Har du ikke oprettet en brugerprofil, kan du stadig bestille en TAXA, men du kan kun vælge ”betaling i vogn”, og der vil ikke blive gemt historik, kvittering eller andet til næste gang, du åbner appen.

Ja, flere brugere kan grupperes under den samme profil og konto.

Ja. TAXA.nu har indbygget flere brugerniveauer, således at firmaadministratorer vil kunne ændre adresser, tilføj/slette brugere med mere.

Ja, du kan anvende dit TAXA.nu login sammen med din TAXA-kontokørsel – du modtager løbende en faktura med den udførte kørsel.

På denne måde slipper dine medarbejdere for at bruge deres tid på at lave udlæg. Kontakt os for yderligere information om denne mulighed.